یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

نامه ی نمیدانم چندم 

سلام نیمه ی عمرم . امیدوارم حال دلت خوب باشد امید زندگی من ...

من هم خوبم ، زیر سایه ی امن و چشم های مهربانت خوبم نیمه ی جانم .

راستش خیلی وقت است که برایت ننوشتم ؛ نامهربان شدم عزیزدلم و تو صبورتر ، صبورتر از همیشه در برابرم عشق هدیه میکنی !

هربار  میگذری از خطاهایم و نیمه ات را شرمنده تر میکنی ....

میدانی دنیای من ؟ ما نیمه ی همدیگر هستیم ، با همه بداخلاقی ها و دعوا و قهرها ما نیمه ی همدیگریم جانم  

خوشحالم ک نیمه ی توعم و از بین همه ی این دنیا تو جان منی ؛ خوشحالم که مال توعم و مال منی و هر  وخت بخواهمت تو هستی دلبر مهربانم ...

بیا بازهم قول بدهیم ؛ مراقب همدیگر باشیم ، حفظ کنیم همدیگر را و حواسمان پی عشقی که بینمان جریان دارد باشد ؛ بیا مراقب هم باشیم عزیزم ....

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">