یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

دل گرفته ام و دل تنگ 

حالم خوب نیست اصلن ؛ دوست دارم ساعت ها اشک بریزم و هی بغض قورت ندهم 

برای حال دلم دعا کنید 

دعا کنید فقط !



+ اگه شرایطش رو دارین لطفن برام چند کلمه ای امید بفرستید ....

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۲)

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۸ تنها همدم ماه
ای خدایی ک موج را دلداری میدهی

   ای خدایی ک برای دانه ها قصه ی شکفتن می گویی

   ای خدایی ک به ستاره چشمک زدن می آموزی

   ای خدایی ک در گوش پرستو آواز کوچ را می خوانی

   می خواهم دستم در دست تو باشد

   دستم ک در دست تو باشد

   دلم اقیانوس آرام است

   مثه همیشه با عشق تو آغاز می کنم

    دانشم را مثله خودت بی نهایت کن

     اراده ام را مثله خودت بی نهایت کن 

     توکلم را مثله خودت بی نهایت کن

      من ب این بی نهایتی تو محتاجم، بهترینم"

سلام خوبی دوست عزیزم
امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب شه :)

پاسخ:
ممنونم :)
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا حواسش هست. توکل کن به خودش:)
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">