یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

قبلن گفته بودم که صداهآ بو دارند ، حالا فهمیدم صدآها علاوه بر بو رنگ هم دارند ، مزه هم دارند 

بعضی صدآها مثل صدای تو ، به جان آدم  مینشینند .

بعضی صداها مثل صدای تو ، آدم را وابسته میکنند ، مثل وقت هایی که بی تاب میشوم و تمآم غصه های دلم با شنیدن تو ، صفر میشوند .

تو ، قبلاً هم میدانستی صدایت آدم را دیوانه میکند ؟ 

میدانستی یک روز صدایت زیباترین موسیقی دنیا میشود در گوش من ؟ 

صدای آبی تو ، آرامشم شده ، صدای تو آبی ست ، بوی آرامش و امنیت میدهد ، صدای تو آبی لاجوردی است ،

صدایت پیراهن تنم میشود ، گیره ی موهایم میشود و حصار دست هایم میشود ، میبینی ؟ تو یک صدا داری و من خودم را برای صدایت کنار گذاشته ام تا تک تک سلول هایم گوش شوند برای شنیدنت !

میشود هیچ وقت .....هیچ وقت صدای آبی لاجوردی ات را از من نگیری ؟

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۳)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۱ مهنا احمدی
چه بااحساس وزیبا:)))))))
پاسخ:
چه حس قشنگی ؟ D:
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۹ رفیق خاموش
سلام خانوم امیدوار عزیز 

بله می شود چرا که نشود:))))))))))

عالی می نویسین قلمتون مانا 

در ضمن هم لینک می شوید هم دنبال :))))

زنده باشین و شاد:))
پاسخ:
ممنونم :)
Fidnnig this post. It's just a big piece of luck for me.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">