یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

آدمهای شیرین را میشناسید ؟

یک سری از آدمها هستند که همیشه در نظر دیگران زیبا می آیند ، حتی اول صبح ، حتی آخر شب ! همیشه دلشان میخواهد او هم در بینشان باشد ، حرف که میزند حتی اگر مسئله ی مهمی نباشد همه گوش میشوند برای شنیدنشان ، بچه ها دوستش دارند و بزرگترها همیشه او را با لبخند نگاه میکنند ، همه جا حرف از خوبی اوست ! مثل شیرینی خامه ای میمانند ! آدم از اذیت کردنشان هم لذت میبرد ، از حرص خوردنشان ، ابرو در هم کردنشان .

آدمهایی که عادی تر از همه ی دیگران هستند اما بی اندازه شیرین و دلچسب به نظر می آیند 

این آدمها را میشناسید ؟ 

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۴)

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۳ مهنا احمدی
ازیه لحاظ دیگه خودتم شیرین به حساب میای
پاسخ:
:o
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۴ رفیق خاموش
سلااااااام

آدمایی که همیشه با دید مثبت  به اطرافشون نگاه میکنند واقعا شیرین هستن  امیدوارم اطرافتون همیشه   پر  باشه از آدمای شیرین و دوست داشتنی:-)

پاسخ:
بعلههههه :)
مچکرم :)
با این متن سعی کردم دقیق تر نگاه کنم تا پیدا کنم چنین فردی رو از بین اطرافیانم
پاسخ:
تعدادشون کمه :)
بله
پاسخ:
O_o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">