یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها
دلم تنگ روزهای بچگی ست ، وقت هایی که چشم هایم را میبستم و قاصدک فوت میکردم به هوا .
زمانی که نهایت دلشوره هایم امتحان فردا بود ، دلم تنگ زمانی ست که صورت مادرم انقدر چین نداشت و قلب بابا انقدر نمیگرفت .
دلم تنگ روزهایی ست که نذرهایم صلوات به سبک خودم با تسبیح سبز مامان بود و همیشه حاجت روا میشدم و با ذوق و شوق برای همه میگفتم .
دلم حتی برای غذاهای یواشکی که درست میکردم هم تنگ شده و آبغوره را با ماست قاطی میکردم و همه را مجبور به خوردنش میکردم 
دلم برای بچگی تنگ شده ، برای همه ی غم و شادی هایش ....

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۲)

سلام خانوم امیدوارم  خیلی وقته خبری ازتون نیست

خوشحالم  دوباره شروع به نوشتن کردین

آخ گفتین منم دلم برا بچگیام تنگ میشه  ولی  یه روزی می رسه که دلمون برا امروزمون تنگ بشه 

دعا میکنم همیشه دلتون شاد باشه خدا حافظ و نگهدارتون:)
پاسخ:
ببخشید برای پاسخ دیرم :)

سلام
رمز پست قبل به چه کسانی تعلق می گیرد؟
پاسخ:
پست قبل خیلی وخته ک مطلبش حذف شده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">