یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

تلگرام عزیز سلام 

این نامه با خشونتی همراه است که امیدوارم قلب آبی تورا نرنجاند .

مطمئناً تو قلب بزرگی داری که اینهمه آدم با درد و دل های نیمه شب و عکس های دل بسوزان و تنهایی ها و دعواها را باهم در خودت جا دادی .

از یک طرف دلم برایت میسوزد ؛ تنها و آبی نشسته ای توی همه ی خانه ها و دانای کل قصه ی آدم ها شدی 

تو شروع عشق ها ( ! ) را دیدی ؛ با تو ادامه دار شدنشان عملی شد و با تو سادگی ها به اوج رسید 

برای هیچ کدام از اینها دلم نمیسوزد اما 

از اینکه تو بیننده ی اکثر خداحافظی ها هستی برایت داغدارم ؛ اینکه اکثر عاشق ها با کلمه های دردناک در تو ؛ از همدیگر جدا میشوند و توهم فقط نظاره میکنی ؛ اینکه انقدر باید صبور باشی ؛ دلم را میسوزاند 

کاش ولی ! تو توی زندگی ما نیامده بودی ؛ تا هنوز دلمان برای همدیگر تنگ میشد ؛ هنوز مجبور بودیم برای برقراری ارتباط شارژ بخریم و هنوز برای خداحافظی باید جان میدادیم .

نمیدانم 

فقط دلم برایت میسوزد بیچاره ....


خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۱)

او یک افت مجازی ست!
پاسخ:
شاید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">