یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

یک دهن برایم میخوانی ؟

صدایت بوی عشق میدهد

از بلاگفا فرار کردم ، نوشتن ُ اونجا شروع کردم
اما گاهی واقعاً هیچ راهی نیست ....
+
ساکت نباشید و نظراتتون ُبگین

خونه ی اولم : hessminevisad.blogfa.com

پیوندهای روزانه
پیوندها

من زندگی ام را در دستان او شروع کردم 

نامش مادر جان ست ؛ عاشق حسن یوسف ! لپ های سرخ دارد و چشم هایش قهوه ای خیلی روشن ست ؛ وختی میخندد ؛ لپ هایش خوردنی میشود !

دنیای من را تسبیح سبز رنگ و سجاده ی شب های تنهایی او ساخت !

او علت ایمان همه ی خانواده ی چهار نفره ی ماست 

میخندد ! ناراحت نمیشود ؛ فقط دلش میگیرد و گریه های یواشکی توی آشپزخانه میکند !

لواشک برایمان درست میکند حتی و انواع مرباها را میپزد و انواع شربت ها راهم !

مامان ؛ گرم ترین و امن ترین آغوش ِ دنیا را دارد !

همیشه همه چیز را یکهویی با قدرت عجیبش سرو سامان میدهد ؛ مامان عاشق حسن ِ یوسف ست و همیشه با گل هایش حرف میزند !

مامانم را فقط خدا میشناسد ؛ نمیدانم چطور اینقدر مهربان و دوست داشتنی آفریده شده ؛ نمیدانم چطور بی هوا از ۶۰۰ کیلومتر آن طرف تر تماس میگیرد و میگوید : جان ِ مامان ؛ مشکلی داری ؟ 

نمیدانم ! نمیدانم چه در دلش میگذرد ؛ اما  امید ؛ ایمان ؛ عشق ؛ باور و حتی خدارا  او به من شناساند !

نمیدانم واقعن چه کسی ست اما قطعن ؛ نباشد من هم نیستم !

خانوم ِ امیدوار

نظرات  (۲)

پست بالا
حال الان من :/
پاسخ:
:/
خدا حفظشون کنه...
پاسخ:
خدا همه ی فرشته هارو حفظ کنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">